Не кажи — не вмію, а кажи — навчусь!

ЕНЕРГЕТИЧНІ ІГРИ – ЕНЕРГІЯ НАБУВАЄ ФОРМУ. КОНКУРС УЧНІВСЬКИХ РОБІТ.

4 червня 2014 року в приміщені Гімназії м. Ужгорода Громадською організацією «Центр Європейських Ініціатив» було проведено Конкурс «ЕНЕРГЕТИЧНІ ІГРИ, ЕНЕРГІЯ НАБУВАЄ ФОРМУ» в рамках проекту «Energy Games – Energy Takes Shape» (HUSKROUA/1001/102), що фінансується в рамках Програми транскордонного співробітництва «Угорщина-Словаччина- Румунія-Україна» 2007-2013.

 
У конкурсі взяли участь діти 5-7 класів Гімназії м.Ужгорода та представили унікальні роботи в різних категоріях:

  • Презентації
  • винаходи
  • відеоролики
  • короткометражні фільми
  • мультиплікаційні фільми,
  • наукові роботи
  • малюнки та ін.

 


Кожна робота відрізнялася глибоким розумінням проблематики збереження енергії та використання альтернативних джерел енергії, високим рівнем підготовки, чим були вражені представники конкурсної комісії, до складу якої входили партнери проекту, в тому числі Святослав Густяк, представник Словаччини, експерт проекту Технічної школи м. Сніна, Світлана Дутко, заступник директора гімназії м.Ужгорода, Наталія Носа, голова правління Центру Європейських ініціатив, Наталія Штибель, фінансовий менеджер проекту.

 
Конкурс розпочала учениця Гімназії м. Ужгород Оленчин Аліна, яка самостійно представила доповідь на тему «Бережімо енергію» в якій повідомила про те, що з 2008 по 2030 роки світове споживання енергії зросте більш, ніж на 50 %. Необхідно берегти природу, оскільки вона, як і енергія, відіграє важливу роль в житті людини. (Доповідь 2 стор. Файл. в Word).

Учениця Гімназії м.Ужгорода Лях Ілона за допомогою батьків та енергетичної батареї змоделювала «Сонце – дуже гарне й потужне джерело поновлюваної енергії», в якому вона презентувала, що одне велике світло в центрі Сонячної системи при правильному використанні здатне допомагати нам в освітлюванні та його цінному використанні. (Моделька).

 

Ціцак Юлія учениця старших класів представила унікальну роботу – роздум, твір на тему: «Роздуми про майдан», в якому вона розповіла, що енергія тисячі людей набуває форму під час кризи. Ніхто не залишається байдужим, і усвідомлює, що історію можна творити власноруч. (Доповідь 2 стор. Файл. в Word).

Наступний учасник Сінаті Віктор представив унікальну схему-модель яка підвищує напругу та енергозбереження. Тобто батарейка буде зберігати енергію в 3 рази більше ніж в звичайних умовах. (Моделька).

Зарева Юлія зачитала твір на тему «Україна – не окраїна», як патріотка своєї держави, вона глибоко сприймає усі події, які відбуваються на українській землі.

Учасники конкурсу Коцур Анатолій та Носенко Ярослав представили анімаційний мультфільм про Лампочку, яка здійснила навколосвітню подорож, завдяки заряду різних джерел електроенергії. (фільм).

 
Конкурсантка Опішняк Світлана за координацією вчителя Ігнатенко Ольги представила нам власноруч зроблену книгу з малюнками та коментарями «Бережімо енергію», в якій вона хотіла донести до нас те, що люди останнім часом не економно використовують електроенергію, тому вона закликає почати економити та користуватись поновлюваними джерелами енергії. (Книга).
 
Учасниця Мельничук Даніела за координацією вчителя Чикамової Оксани підготувала анімацію «Як заощаджувати електроенергію, альтернативні джерела енергії». (фільм).
 
Дробнич Марк, переможець світових конкурсів, представив самостійно сконструюваного LEGO-Робота, який здатний максимально ефективно збирати та зберігати сонячну енергію. Даний робот шукає найбільш ефективне сонячне випромінювання для накопичення сонячної батареї та надалі здібний віддавати накопичену енергію. (LEGO-Робот, фільм).
 
Підготували відео-фільм група учасників конкурсу Колесник Андрій, Колесник Марія, Стойка Юлія, Люклян Наталія під керівництвом вчителя Ігнатенко Ольги. В даному фільмі діти висвітлюють проблемні питання: чи потрібно зберігати енергію та як її зекономити, а також енергія у нашому житті. (фільм).
 
Шипілова Анастасія та Гоца Валентина презентували дослідження «Біопаливо. Біомаса. Переваги та недоліки використання біопалива як альтернативного джерела енергії». Робота про використання відходів сільськогосподарств, деревно-вугільного виробництва. (Доповідь 12 стор. Файл. в Word).
 
Групою конкурсантів Скубенич Вікторія, Орлова Анастасія, Малишка Василь за підтримки вчителя Касинець Наталії підготовлено відео-фільм про те, щоб залучати дітей, підлітків до танців з метою розвтку їхньої енергетичної активності. (фільм).
 
Малишка Василь за підтримки вчителя Касинець Наталії підготував поезію «Говори зі мною» (Поезія 6 стор. Файл. в Word).
 
Конкурсанти Фединець Аліна та Андріїв Олег підготували презентацію про сонячні батареї та їх користь на прикладі Гімназії м. Ужгорода. (фільм).
 

 

 
На завершення Конкурсу в знак подяки всіх конкурсантів було нагороджено Дипломами та призами за участь у конкурсі «ЕНЕРГЕТИЧНІ ІГРИ, ЕНЕРГІЯ НАБУВАЄ ФОРМУ». За підсумками конкурсу буде відібрано кращі роботи та оголошено 5 найкращих конкурсантів – переможців які поїдуть у літній табір в Румунію.

Прес-служба проекту «Енергетичні ігри – енергія набуває форму»